REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO SKLEPZERO.PL

Wstęp

  1. Niniejszy regulamin (dalej: „Regulamin”) określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem: https://zerosklep.pl/ (dalej: „Sklep” lub „Sklep Internetowy”), prowadzonego przez ARSKOM SPORT BROKERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie (02-675), ul. Wołowska 22, wpisaną do rejestru przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem: 0000729128, NIP: 7010820352, REGON: 380054903, adres e-mail: kontakt@sklepzero.pl (dalej: „Sprzedawca”).
  2. Regulamin określa w szczególności:
    • zasady zawierania umów sprzedaży za pośrednictwem sklepu,
    • przebieg realizacji zamówień,
    • prawa i obowiązki Klienta oraz Sprzedawcy, wynikające z obowiązujących przepisów prawa, w tym prawa konsumenckiego, handlowego oraz przepisów dotyczących ochrony danych osobowych (Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – tzw. RODO),
    • procedurę odstąpienia od Umowy sprzedaży oraz zasady postępowania reklamacyjnego.
  3. Regulamin został przygotowany i zaktualizowany w celu zapewnienia pełnej zgodności z:
    • Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2023/988 z dnia 10 maja 2023 r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów, zmieniające rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1025/2012 i dyrektywę Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2020/1828 oraz uchylające dyrektywę 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego i Rady i dyrektywę Rady 87/357/EWG (GPSR),
    • przepisami Unii Europejskiej,
    • obowiązującym prawem polskim.
  • §1 Definicje

    Na potrzeby niniejszego Regulaminu poniższe pojęcia oznaczają:

    1. Sklep Internetowy /Sklep – serwis internetowy dostępny pod adresem https://www.sklepzero.pl, za pośrednictwem którego Klient może składać Zamówienia.
    2. Sprzedawca – ARSKOM SPORT BROKERS SP. Z O.O. z siedzibą w Warszawie (02-675), ul. Wołowska 22, wpisana do rejestru przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem: 0000729128, NIP: 7010820352, REGON: 380054903, adres e-mail: kontakt@sklepzero.pl.
    3. Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w przypadkach przewidzianych przepisami – także osoba z ograniczoną zdolnością do czynności prawnych, a ponadto osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która składa Zamówienie lub zawiera Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
    4. Konsument – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej ze Sprzedawcą niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością zawodową, w tym przedsiębiorca prowadzący jednoosobowo działalność gospodarczą, gdy te czynności prawne są bezpośrednio związane z ich działalnością gospodarczą, a z ich treści wynika, że nie posiadają one dla tych osób charakteru zawodowego.
    5. Konto – usługa świadczona drogą elektroniczna w ramach Sklepu Internetowego, która umożliwia korzystanie z dodatkowych funkcji serwisu. Każde Konto przypisane jest do unikalnego loginu i chronione hasłem.
    6. Koszyk – usługa świadczona drogą elektroniczną w Sklepie Internetowym, która pozwala na dodawanie produktów, składanie Zamówień oraz korzystanie z innych związanych z tym funkcji.
    7. Przedsiębiorca – Klient niebędący Konsumentem, tj. osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca działalność gospodarczą, działająca w ramach prowadzonej działalności gospodarczej, lub zawodowej.
    8. Towar – produkt oferowany w Sklepie, będący rzeczą ruchomą, przeznaczoną do sprzedaży.
    9. Treści – wszelkie materiały dostępne w Sklepie Internetowym, takie jak teksty, zdjęcia, multimedia (np. opisy produktów, grafiki, filmy promocyjne, opinie), w tym utwory chronione prawem autorskim oraz wizerunki osób fizycznych.
    10. Umowa Sprzedaży – umowa zawierana na odległość pomiędzy Sprzedawcą jako sprzedającym a Klientem jako kupującym za pośrednictwem Sklepu.
    11. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą formularza dostępnego w Sklepie, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży.
    12. Formularz Zamówienia – usługa elektroniczna umożliwiająca złożenie Zamówienia.
    13. Newsletter – usługa elektroniczna polegająca na przesyłaniu Klientowi informacji handlowych (w tym ofert, promocji, materiałów reklamowych).
    14. Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w Polsce.
    15. GPSR – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2023/988 z dnia 10 maja 2023 r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów, zmieniające rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1025/2012 i dyrektywę Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2020/1828 oraz uchylające dyrektywę 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego i Rady i dyrektywę Rady 87/357/EWG.
    16. Regulamin – niniejszy regulamin.
    17. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych
  • §2 Postanowienia ogólne
    1. Sprzedawca świadczy usługi i prowadzi sprzedaż w Sklepie zgodnie z prawem obowiązującym w Unii Europejskiej oraz w Rzeczypospolitej Polskiej.
    2. Dane osobowe Klienta są przetwarzane zgodnie z przepisami RODO oraz Polityką Prywatności obowiązującą w Sklepie, dostępną w zakładce „Polityka Prywatności” w Sklepie Internetowym.
    3. Złożenie Zamówienia w Sklepie jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
    4. Wszystkie ceny podawane w Sklepie wyrażone są w złotych polskich (PLN), zawierają podatek VAT i nie obejmują kosztów dostawy, chyba że wyraźnie zaznaczono inaczej.
    5. Sprzedawca realizuje Zamówienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a także na terenie innych krajów Unii Europejskiej, jeśli dana oferta przewiduje taką możliwość.
    6. Wszystkie informacje o Towarach dostępne w Sklepie stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego i nie stanowią oferty w rozumieniu zapisów art. 66. Kodeksu cywilnego.
    7. Umowy Sprzedaży zawierane w ramach Sklepu Internetowego mają charakter umów powszechnie zawieranych w drobnych bieżących sprawach życia codziennego.
  • §3 Warunki świadczenia Usług drogą elektroniczną
    1. Sprzedawca umożliwia Klientowi korzystanie z następujących usług świadczonych drogą elektroniczną (dalej: „Usługi świadczone drogą elektroniczną”):
      • składanie Zamówień i zawieranie Umów Sprzedaży,
      • korzystanie z Koszyka,
      • Korzystanie z Konta Klienta oraz jego funkcji,
      • otrzymywanie informacji handlowych.
    2. Do korzystania ze Sklepu konieczne jest posiadanie:
      • urządzenia z dostępem do sieci Internet,
      • aktualnej przeglądarki internetowej umożliwiającej wyświetlanie stron WWW,
      • aktywnego adresu poczty elektronicznej (e-mail).
    3. Podanie danych w formularzach udostępnionych w Sklepie jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji Zamówienia lub skorzystania z wybranych usług elektronicznych.
  • §4 Umowa Sprzedaży
    1. Umowa Sprzedaży pomiędzy Sprzedawcą a Klientem zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia Zamówienia przez Sprzedawcę, przesłanego na adres e-mail Klienta.
    2. Warunki Zamówienia, w szczególności cena Towaru, koszty dostawy, ewentualne rabaty i inne elementy oferty, obowiązują od momentu potwierdzenia Zamówienia przez Sprzedawcę.
    3. Klient może założyć Konto w Sklepie, ale nie jest to obowiązkowe do złożenia Zamówienia.
    4. Promocje i rabaty obowiązujące w Sklepie nie łączą się, chyba że odrębny regulamin promocji wyraźnie stanowi inaczej.
  • §5 Realizacja zamówienia
    1. Wszystkie produkty dostępne w Sklepie oferowane są w formie preorderu, tj. są wytwarzane na podstawie Zamówień składanych przez Klientów, z uwzględnieniem bieżącego popytu.
    2. Złożone przez Klienta Zamówienie jest weryfikowane przez pod kątem możliwości jego przyjęcia i realizacji.
    3. Zamówienia realizowane są w kolejności ich złożenia.
    4. Termin realizacji Zamówienia może różnić się w zależności od rodzaju Towaru i poziomu zapotrzebowania, jednak nie przekracza 30 dni roboczych od dnia złożenia i opłacenia Zamówienia przez Klienta.
    5. Jeżeli realizacja Zamówienia w przewidzianym terminie okaże się niemożliwa, Sprzedawca niezwłocznie poinformuje o tym Klienta i zaproponuje:
      • wydłużenie terminu realizacji,
      • modyfikację Zamówienia,
      • anulowanie Zamówienia ze zwrotem wszystkich uiszczonych przez Klienta środków.
    6. Przyczynami anulowania przez Sprzedawcę Zamówienia mogą być w szczególności:
      • podanie w formularzu Zamówienia nieprawdziwych, błędnych lub należących do innej osoby danych osobowych,
      • złożenie Zamówienia z wykorzystaniem automatów lub innych narzędzi automatycznego składania zamówień, w szczególności botów,
      • nieopłacenie Zamówienia.
  • §6 Dostawa
    1. Towary dostarczane są za pośrednictwem firm kurierskich lub do punktów odbioru (np. paczkomatów), zgodnie z wyborem Klienta dokonanym w trakcie składania Zamówienia.
    2. Koszt dostawy jest każdorazowo podawany Klientowi przed finalizacją Zamówienia.
    3. Towar pakowany jest w sposób staranny i zapewniający jego odpowiednie zabezpieczenie w transporcie.
      • Klient, odbierając przesyłkę, powinien – w miarę możliwości – sprawdzić jej stan.
      • W przypadku zauważenia uszkodzeń zaleca się sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera, co ułatwi dochodzenie ewentualnych roszczeń przez Klienta.
    4. W przypadku nieodebrania przez Klienta przesyłki nadanej zgodnie ze złożonym zamówieniem, Sprzedawca ma prawo obciążyć Klienta faktycznymi kosztami przesyłki w obie strony, tj. kosztami nadania zamówienia do Klienta oraz kosztami zwrotu przesyłki do Sprzedawcy. Obciążenie kosztami następuje niezależnie od tego, czy Klient skorzystał z promocji darmowej dostawy przy składaniu zamówienia.
      • Jeżeli zamówienie zostało opłacone z góry (przedpłatą), Sprzedawca dokona zwrotu wpłaconej kwoty pomniejszonej o koszty, o których mowa w §6, ust. 4. Zwrot środków nastąpi w tej samej formie płatności, w jakiej dokonano płatności za zamówienie, chyba że Strony uzgodnią inaczej.
      • Złożenie zamówienia w Sklepie jest równoznaczne z akceptacją niniejszych postanowień.
    5. Sklep nie realizuje wymiany produktów.
      • W celu zakupu innego rozmiaru lub wariantu Klient może dokonać zwrotu Towaru zgodnie z obowiązującą procedurą, a następnie złożyć nowe Zamówienie, o ile dany produkt jest nadal dostępny w ofercie Sklepu.
      • Czas realizacji nowego Zamówienia liczony jest od momentu jego ponownego złożenia i opłacenia, zgodnie z §5 Regulaminu, i wynosi maksymalnie 30 dni roboczych.
  • §7 Metody płatności
    • Płatności za Zamówienia realizowane są wyłącznie za pośrednictwem bramki płatniczej ZEN.com.
    • Dostępne metody płatności obejmują w szczególności:
      • karty płatnicze,
      • BLIK,
      • Google Pay,
      • Apple Pay,
      • inne elektroniczne formy płatności udostępnione przez ZEN.com.
    • Wszystkie transakcje są autoryzowane w czasie rzeczywistym. Dostawa Towaru następuje dopiero po pozytywnym zatwierdzeniu płatności przez operatora płatności.
    • Po zrealizowaniu Zamówienia Sprzedawca przesyła Klientowi paragon elektroniczny na adres e-mail podany przez Klienta podczas składania Zamówienia.
      • Paragon przesłany drogą elektroniczną stanowi dokument fiskalny zgodny z obowiązującymi przepisami i dowód zakupu.
      • W przypadku wyboru faktury VAT – faktura zostanie przesłana w formie elektronicznej na wskazany adres e-mail Klienta.
    • Zwrot płatności dokonywany jest tą samą metodą, jakiej Klient użył przy składaniu Zamówienia, chyba że Klient wskaże inną, akceptowalną formę zwrotu.
  • §8 Odpowiedzialność za zgodność towaru z umową (Konsumenci) i rękojmia (Przedsiębiorcy)
    1. Wobec Konsumentów:
      • Sprzedawca odpowiada za brak zgodności Towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia oraz ujawniony w ciągu 2 lat od tego momentu.
      • Konsument ma prawo żądać:
        1. naprawy Towaru,
        2. wymiany Towaru,
        3. obniżenia ceny,
        4. odstąpienia od umowy – jeżeli wada jest istotna.
    2. Wobec Przedsiębiorców:
      • Sprzedawca może ograniczyć lub wyłączyć rękojmię wobec Przedsiębiorców.
      • W przypadku reklamacji Klient przesyła zgłoszenie na adres e-mail Sprzedawcy.
      • Sprzedawca ustosunkuje się do zgłoszenia w terminie 14 dni.
      • Koszty dostarczenia naprawionego lub wymienionego Towaru ponosi Sprzedawca, jeżeli reklamacja okaże się zasadna.
    3. Sposób składania reklamacji opisany jest w §10 Regulaminu.
  • §9 Odstąpienie od umowy przez Konsumenta
    1. Konsument ma prawo odstąpić od Umowy sprzedaży zawartej na odległość w terminie 14 dni, bez podawania przyczyny.
    2. Termin liczony jest od dnia otrzymania Towaru przez Konsumenta lub osobę wskazaną przez niego do odbioru.
    3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Konsument powinien złożyć oświadczenie (np. drogą e-mailową). Sprzedawca potwierdzi otrzymanie takiego oświadczenia.
    4. Zwrot Towaru powinien nastąpić w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od Umowy sprzedaży przez Klienta.
    5. Zwrot środków następuje:
      • po otrzymaniu Towaru przez Sprzedawcę,
      • albo po dostarczeniu przez Konsumenta dowodu jego odesłania – w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
    6. Zwrot obejmuje całą zapłaconą kwotę, z wyjątkiem dodatkowych kosztów dostawy wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy standardowy oferowany przez Sklep.
    7. Zwrot środków dokonywany jest tą samą metodą płatności, jakiej użył Konsument przy zakupie, chyba że Strony ustalą inaczej.
    8. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
    9. Prawo odstąpienia nie przysługuje w przypadkach określonych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2024.1796 t.j. z dnia 2024.12.06, dalej: „Ustawa o prawach konsumenta”), w szczególności w odniesieniu do:
      • produktów higienicznych,
      • produktów personalizowanych,
      • innych Towarów, które ze względu na swoje właściwości nie podlegają zwrotowi.
    10. W przypadku akcji promocyjnych, w których Konsument otrzymał produkt dodatkowy („gratis”), odstąpienie od umowy głównej wymaga również zwrotu tego produktu.
  • §10 Postępowanie reklamacyjne
    1. Sprzedawca jest zobowiązany wydać Klientowi Produkt zgodny z Umową Sprzedaży w rozumieniu art. 43b ust. 1 i 2 Ustawy o prawach konsumenta. W przypadku stwierdzenia braku jego zgodności z Umową Sprzedaży Klient ma prawo złożyć reklamację do Sprzedawcy, w sposób określony w tym Regulaminie.
    2. Reklamacje mogą być składane w szczególności z tytułu:
      • niezgodności Towaru z Umową Sprzedaży,
      • wad fizycznych Towaru,
      • a także w odniesieniu do Usług świadczonych drogą elektroniczną.
    3. Reklamacja powinna zawierać:
      • dane Klienta umożliwiające identyfikację,
      • numer Zamówienia lub inne dane transakcji,
      • opis zgłaszanego problemu.
    4. Reklamacja wraz z Towarem powinna zostać przesłana na adres: Tomorrow Order sp.z.o.o, ul. Wrotkowska 2, 20-469, Lublin, budynek 5, 3 piętro.
    5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
    6. Jeżeli reklamacja okaże się bezzasadna, Sprzedawca może obciążyć Klienta kosztami przesyłki zwrotnej.
    7. Towar nieodebrany przez Klienta w terminie 30 dni od wezwania do odbioru może zostać zutylizowany przez Sprzedawcę.
    8. Klient ma prawo do składania reklamacji dotyczącej działalności Sprzedawcy i usług świadczonych drogą elektroniczna.
    9. Reklamacje, o których mowa w ust. 8 powyżej można składać:
      • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@sklepzero.pl;
      • pisemnie na adres: Tomorrow Order sp.z.o.o, ul. Wrotkowska 2, 20-469, Lublin, budynek 5, 3 piętro.
    10. Reklamacja, o której mowa w ust. 8 powyżej, powinna zawierać:
      • rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości;
      • zgłaszane żądanie;
      • dane kontaktowe, w tym adres e-mail.
    11. Reklamacje, o których mowa w ust. 8 rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty złożenia reklamacji.
  • §11 Pozasądowe sposoby rozpatrywania sporów
    1. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności poprzez:
      • mediację,
      • pomoc powiatowego lub miejskiego rzecznika konsumentów,
      • postępowanie przed Wojewódzkim Inspektoratem Inspekcji Handlowej.
    2. Skorzystanie z ww. procedur jest dobrowolne i wymaga zgody obu stron sporu.
  • §12 Postanowienia dotyczące Przedsiębiorców
    1. Postanowienia niniejszego paragrafu dotyczą wyłącznie Klientów niebędących Konsumentami.
    2. Z chwilą wydania Towaru przewoźnikowi, ryzyko jego przypadkowej utraty lub uszkodzenia przechodzi na Klienta.
    3. Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi wobec Przedsiębiorców jest wyłączona w najszerszym zakresie dopuszczonym przez prawo.
    4. Prawo odstąpienia od umowy oraz możliwość składania reklamacji przez Przedsiębiorców są ograniczone zgodnie z warunkami sprzedaży.
    5. Wszelkie spory wynikające ze stosunku prawnego zawartego pomiędzy Sprzedawcą a Przedsiębiorcą będą rozpatrywane przez sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
  • §13 Licencje
    1. Wszelkie prawa do Treści udostępnianych w Sklepie Internetowym przez Sprzedawcę lub jego partnerów – w tym prawa autorskie, znak towarowy (nazwa Sklepu), grafiki, oprogramowanie oraz prawa do baz danych – są prawnie chronione i należą do Sprzedawcy lub jego kontrahentów, z którymi Sprzedawca ma odpowiednie umowy. Klient może korzystać z tych Treści bezpłatnie, ale wyłącznie na własny użytek i jedynie w celu prawidłowego korzystania ze Sklepu, na terenie całego świata. Wykorzystywanie ich w innym zakresie wymaga wcześniejszej, pisemnej zgody odpowiedniego właściciela praw.
    2. Dodając jakiekolwiek Treści w Sklepie Internetowym – np. grafiki, komentarze, opinie czy wypowiedzi – Klient wyraża zgodę na ich nieodpłatne, niewyłączne wykorzystanie przez Sprzedawcę w formie licencji. Obejmuje to prawo do używania, modyfikowania, usuwania, uzupełniania, publikowania, wyświetlania, kopiowania i rozpowszechniania tych Treści na terytorium całego świata, w szczególności w Internecie. Zgoda ta obejmuje także możliwość udzielania dalszych licencji, jeśli jest to potrzebne do realizacji Umowy Sprzedaży lub świadczenia usług, a także pozwala na przetwarzanie tych Treści – np. ich tłumaczenie, adaptację czy przeróbkę – samodzielnie lub z pomocą innych podmiotów. Jeśli Klient nie posiada praw do udzielenia takiej licencji, zobowiązuje się je dla Sprzedawcy uzyskać.
    3. Klient może w każdej chwili i bez podania przyczyny, wypowiedzieć umowę licencyjną, o której mowa w ust. 2 powyżej, z zachowaniem 14 dniowego okresu wypowiedzenia.
  • §14 Postanowienia końcowe
    1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego oraz prawa Unii Europejskiej, w szczególności:
      • ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U.2025.1071 t.j. z dnia 2025.08.06),
      • ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2024.1513 t.j. z dnia 2024.10.14),
      • Ustawa o prawach konsumenta,
      • Rozporządzenie o ochronie danych osobowych (RODO).
    2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu z ważnych przyczyn, w szczególności wynikających ze:
      • zmiany obowiązujących przepisów prawa,
      • zmian oferty Sklepu,
      • zmian organizacyjnych lub technologicznych.
    3. Zmiany Regulaminu nie mają wpływu na Zamówienia złożone przed ich wejściem w życie.
    4. W przypadku Klientów, którzy zawarli umowę o świadczenie usług, tj. posiadających Konto, mają oni prawo do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług w terminie 14 dni od dnia powiadomienia ich o zmianie Regulaminu.
    5. Regulamin obowiązuje od dnia jego publikacji na stronie Sklepu Internetowego.
    6. Umowy Sprzedaży zawierane są w języku polskim.
    7. Umowy Sprzedaży podlegają prawu polskiemu, zgodnie z nim będą interpretowane i egzekwowane.
    8. Klient ma stały i nieodpłatny dostęp do treści Regulaminu poprzez odsyłacz zamieszczony na stronie Sklepu.
    9. Zapisy tego Regulaminu nie ograniczają ani nie odbierają Konsumentom praw, które przysługują im na mocy obowiązujących przepisów prawa. W przypadku jakichkolwiek niejasności, interpretacja powinna zawsze uwzględniać interes Konsumenta.