Metody płatności w oficjalnym sklepie internetowym Kanału Zero
- §1 Płatność
- Płatności za zamówienia w Sklepie realizowane są za wyłącznie pośrednictwem bramek płatniczych tpay.com oraz zen.com.
- Dostępne metody płatności obejmują m.in.:
Przelewy błyskawiczne w bankach:
- BNP Paribas Bank Polska SA
- Bank Millennium SA
- Bank Pekao SA
- Bank Pocztowy SA
- Santander Bank Polska SA
- Citibank Handlowy SA
- Alior Bank SA
- VeloBank S.A.
- ING Bank Śląski SA
- Inteligo
- Plus Bank SA Credit Agricole Polska SA
- mBank
- PKO Bank Polski (PKO)
- Bank Nowy S.A.
- Nest Bank
- Spółdzielcza Grupa Bankowa
- Przelew zwykły z innego banku w ramach tpay.com
płatności odroczone i ratalne:
- Raty Pekao
- PayPo
- Twisto
- PragmaPay Płatności ratalne dla biznesu
- PragmaPay Płatności odroczone dla biznesu
płatności mobilne:
- BLIK
Inne formy płatności:
- Zen Pay, dostępny po doładowaniu środkami pieniężnymi konto płatnicze zen.com
- Wszystkie płatności są autoryzowane w czasie rzeczywistym, co przyspiesza proces realizacji zamówienia.
- §2 Dokumenty sprzedaży
- Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT imienna w formie elektronicznej i przesyłana na adres e-mail podany przez Klienta podczas składania zamówienia.
- Na życzenie Klienta wystawiana jest faktura VAT dla firmy w formie elektronicznej, wysyłana na wskazany adres e-mail.
- §3 Zwrot płatności
- W przypadku odstąpienia od umowy lub uwzględnionej reklamacji, zwrot płatności następuje tą samą metodą, jaką została dokonana pierwotna płatność, chyba że Klient wyraźnie wskaże inną formę zwrotu.
- Zwrot środków dokonywany jest w terminie określonym w Polityce zwrotów i reklamacji.