Metody płatności w oficjalnym sklepie internetowym Kanału Zero

  • §1 Płatność
    1. Płatności za zamówienia w Sklepie realizowane są za wyłącznie pośrednictwem bramek płatniczych tpay.com oraz zen.com.
    2. Dostępne metody płatności obejmują m.in.:

      Przelewy błyskawiczne w bankach:

      1. BNP Paribas Bank Polska SA
      2. Bank Millennium SA
      3. Bank Pekao SA
      4. Bank Pocztowy SA
      5. Santander Bank Polska SA
      6. Citibank Handlowy SA
      7. Alior Bank SA
      8. VeloBank S.A.
      9. ING Bank Śląski SA
      10. Inteligo
      11. Plus Bank SA Credit Agricole Polska SA
      12. mBank
      13. PKO Bank Polski (PKO)
      14. Bank Nowy S.A.
      15. Nest Bank
      16. Spółdzielcza Grupa Bankowa
      17. Przelew zwykły z innego banku w ramach tpay.com

      płatności odroczone i ratalne:

      1. Raty Pekao
      2. PayPo
      3. Twisto
      4. PragmaPay Płatności ratalne dla biznesu
      5. PragmaPay Płatności odroczone dla biznesu

      płatności mobilne:

      1. BLIK

      Inne formy płatności:

      1. Zen Pay, dostępny po doładowaniu środkami pieniężnymi konto płatnicze zen.com
    3. Wszystkie płatności są autoryzowane w czasie rzeczywistym, co przyspiesza proces realizacji zamówienia.
  • §2 Dokumenty sprzedaży
    1. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT imienna w formie elektronicznej i przesyłana na adres e-mail podany przez Klienta podczas składania zamówienia.
    2. Na życzenie Klienta wystawiana jest faktura VAT dla firmy w formie elektronicznej, wysyłana na wskazany adres e-mail.
  • §3 Zwrot płatności
    1. W przypadku odstąpienia od umowy lub uwzględnionej reklamacji, zwrot płatności następuje tą samą metodą, jaką została dokonana pierwotna płatność, chyba że Klient wyraźnie wskaże inną formę zwrotu.
    2. Zwrot środków dokonywany jest w terminie określonym w Polityce zwrotów i reklamacji.